pellaodmann

It's alright, honey it's alright.

Kategori: Vardag

Slutade skolan för terminen för några timmar sen, så himla skönt! Tog inte med mig något skolarbete hem alls (!) nu, vilket jag borde ha gjort men orkar inte riktigt känner jag. Vill bara a lov. Följde sedan med Beckster till polisstationen för hon har tappat sin plånbok men den avdelningen var stängd idag, typiskt va? Efter det gick vi på stan en del och jag köpte lite julklappar och dylikt. Vi köpte även varsin ny jacka och sjal till våren, det är så härligt att äntligen ha en vän med samma udda stil som jag! Tror iaf att det blir jättefint när det börjar bli vår men det fortfarande är hyfsat kallt ute. Det blev sedan ett snabbt avsked på stationen för båda våra bussar var redan där så då var det bara att springa. Saknar redan mina vänner lite men som tur är finns det ju mobiler! xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: