pellaodmann

Onsdagsmys

Kategori: Vardag

Igår var alla bussar inställda så kunde inte komma hem, som tur är har jag en snäll syster jag fick sova över hos! Det gjorde att det gick från en rätt kall och usel dag till en riktigt trevlig, såg på de första avsnitten i säsong 1 av GG, åt en massa onyttigheter och såg på en film (LOL, den med Miley Cyrus). Nu sitter jag iaf på bussen hem, 804:an :) Märkte att UL har bytt ut alla 774:or från dubbeldäckare till "vanliga" bussar (verkar det iaf som), vilket enligt mig var väldigt smart! Ikväll måste jag plugga massor med biologi för har prov imorgon och kan praktiskt taget ingenting, oh well, det löser sig nog! Bara 2 veckor kvar i skolan nu, yay^^ Har endast några hyfsat lätta (hoppas jag) prov kvar och sådär nu :)

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: