pellaodmann

Fy fan...

Kategori: Vardag

Var nyss ute och sprang/gick, 7 km blev det. Inte så långt elr duktigt precis men sen blev det tråkigt^^ Älskar citatet "man ångrar aldrig en workout" men den här ångrar jag faktiskt.. Precis på slutet av springturen åkte några killar i 20-årsåldern förbi mig, saktade ner och frågade om vägen till ett ställe. Jag har så himla dåligt lokalsinne så jag sa helt enkelt att jag inte visste, ändå fortsatte de prata med mig och det kändes verkligen fel (det var verkligen inga killar som man vill prata med) och jag hatade det! De sa inget direkt inappropriate men pga hur de sa vissa saker blev det liksom det, vrf ska människor hålla på såhär? Detta händer typ hela tiden och det får ju oss "utsatta" att må så himla dåligt, som att det var vårt fel elr nåt? Inte okay! Önskar att jag kunde vara elak och rent av en riktig bitch ibland, bara för att kunna säga emot och inte bara fortsätta le som en naiv 5-åring. Blir så himla arg och ledsen! xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: