pellaodmann

Trend report: Green jacket, black jeans.

Kategori: Vardag

Sitter på bussen nu, den var rätt försenad men som tur var ser jag alltid till att åka så jag kmr till skolan en halvtimme innan vi börjar ;) Måste göra rätt många läxor så det blir ett snabbt inlägg nu men tänkte bara berätta om en rätt rolig sak kg lagt märke till. På busshållplatsen var det kanske 6 tjejer som var ca 18 år skulle jag säga, alla hade på sig samma sak. Har ni tänkt på att alla just nu har på sig militärgröna jackor och svarta jeans, älskar faktiskt färgerna! De är perfekta nu på hösten och man kan ha olika toppar/skor/väskor till för att göra trenden lite mer personlig. Jag använder min systers jacka från GAP och jag gillar verkligen modellen :) Jag skulle förmodligen ha en stickad mörkgrå kofta och svarta klackar till om det är regnigt (och gärna ha coated jeans) eller en blå/vit-randig tre kvarts-tee och "herrskor" elr några andra till som jag inte kmr på vad de heter nu, en solig men underbart kylig höstdag :) xx

P.S. Bilderna är rätt gamla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: