pellaodmann

Lalala.....

Kategori: Vardag

Haha, obefintlig uppdatering på sistone, har haft så himla mkt i skolan så har inte alls orkat! Idag slutade vi iaf kl 15 (skööönt!) så då drog jag och Becka ner på skolans gym för att inviga det (för oss iaf). Det var jättetrevligt och brände en hel del så förhoppningsvis får jag mkt godis ikväll, hehe^^ Sitter på bussen nu och choklad lite :) Har fått galet många komplimanger för mina outfits de senaste dagarna men har tyvärr inga bilder så kan inte visa vad jag haft på mig "/ Har en ny väska också! En ryggsäck, haha^^ Måste ju få vara lite nörd! ;D Visar lite bilder från idag och nu bara, xx.

Kommentarer

  • William säger:

    härligt att träna:D


    Och Säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:)

    2012-09-22 | 16:34:24
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här: