pellaodmann

Sunday doesn't look all that sunny.

Kategori: Vardag

Hello! Hur är det med er idag då? :) Med mig är det iaf bra, lite surt att vakna så här tidigt bara^^ Vill ju passa på att sova ut när jag kan!

Funderar på att gå på Gudstjänst idag avec ma mère men vi får se hur det blir med det :) Läste på Enakyrkans hemsida att de har flyttat gudstjänsterna till kl 16? Skumt va? Jag vill ju gå vid 10/11, det är ju det som är mysigt! Kanske får gå på Vårfrukyrkans gudstjänst men de är ju så otroligt tråkiga! Och lite läskiga... ^^ En gång när jag gick på gudstjänst där hade jag en av mina stora, tjocka ringar på mig (haha, jag och mina ringar...) och när gudstjänsten var slut ville några skaka hand och en av dem mosade ihop min hand så jag trodde jag skulle bryta fingrarna elr nåt pga ringen, aj!

Vad mysigt väder det är idag igen btw, älskar när det spöregnar! Förutom när man går till skolan och ens paraply går sönder för att det nästan är storm ute, thank you very much!

xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: